Friday, October 7, 2011

Tentang Kawen : Hantaran Hunting....... Part 2

Salam semua...............

saya rasa happy sgt sebab tgk ramai kawan2 blog yang dh selamat mendirikan rumahtangga.............kiranya segala impian mereka dah pun jadi kenyataan..............saya??insyaallah............kurang 2 bulan je lagi.............doakan saya semoga impian saya pun akan tercapai ye.............

ok...........ni nak story la pasal tajuk ni......ekceli bukan la exactly barang2 hantaran.........tp barang2 untuk dihiaskan pada hantaran tu nanti.............hari sabtu lepas incik tunang teman saya ke nilai 3.............org panggil syurga beli belah utk brg perkahwinan............kedai2 utk bahan2 gubahan mmg banyak...........tinggal nak pilih je..........tp kan xyah la pilih2...........masuk je sume...........baru puas ati............tp mau tercabut jgk la pale lutut ni..........dalam demam2 tu pun gagah jugak.......incik tunang saje pancing nak ajak balik............balikk???mana bleh!!!!!!!!!!! x kelassss la kalo dtg sekejap dah balik...........ye x???? saya pun wat2 la majuk........hahahaha  sila la muntah hijau.................hehehehe...........

ok jom tgk hasil tangkapan pada hari itew....................



Hasil tangkapan incik tunang..................
Hasil tangkapan saya......................
Bekas cincin untuk saya n incik tunang...................

Tu je la gambar yang ada................cehh macam byk sgt je................huhuhu..............ada lagi barang...............kami beli doorgift tp sume dok dalam kete lagi...............malas betul nak keluarkan...............mmg dasar pemalas ko ni.....................hahaha

dah la......malas nak cite lagi...............

bai!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment