Friday, May 2, 2014

Aksesori Pengantin Untuk Disewa (Crown, Rantai & Earrings)

As salam semua..

Lama tak jengah blog. Memang bersawang habis dah. Maaf ye kepada kwn2 yang menunggu2 post dari saya (bluweekkkk!!). Ada ke ntah peminat setia blog ni. Hehe. Kepada kawan2 yang email saya bertanyakan hal2 DIY, in syaa Allah saya balas. Lambat mcmana pun saya tetap balas. :)

Berbalik kepada tajuk.

Ye, saya ada buka sewaan untuk aksesori pengantin. Setiap set ada crown (tiara), rantai dan anting-anting. Harga pun berpatutan. Kalau manage majlis tunang/nikah/sanding sendiri tanpa khidmat mak andam 100%, jemputlah sewa aksesori ni ye.

Ada 2 set yg saya nak sewakan. Set A dan set B. Harga pun ada sekali saya sertakan pada gambar.
Saya ada iklankan aksesori ni kat page saya..wahh!! Ada page ko! haha.. kat page ada, kat personal kedai online pun ada (boleh bg nama gitew ahaks!) Link saya bagi kat bawah.

Facebook page : Azira Impian Andaman
Kedai Online : Diy Kahwin Bajet

Jemput Like dan add friend ye. Kat situ ada mcm2 lg yang boleh u all tgk. Kot2 la boleh dapat sikit inspirasi untuk DIY majlis sendiri kan. Selagi boleh jimat kita jimat k..

Ni aksesori pengantin nye.

SET A

SET B
Kalau ada yang berminat nak sewa, boleh direct PM saya kat FB. Atau boleh email saya aie_5zi@yahoo.com.

Thats all darls.. eh semalam 1 Mei hari pekerja. Selamat hari pekerja kwn2.. :)

No comments:

Post a Comment