Monday, August 11, 2014

Mockup Cheque



As salam semua..

Kepada rakan-rakan yang bertanya pasal mock cheque ni, suka saya nak bgtahu yang saya dah open untuk 3 jenis cheque ~ Maybank, Public, & CIMB. In syaa Allah dari masa ke semasa akan ditambah. Harga? Masih sama RM50 termasuk frame dan postage.

Kalau ada yang berminat nak tempah, boleh WhatsApp saya di talian 013-3737144, atau PM saya di FB Diy Kahwin Bajet. In syaa Allah saya akan reply secepat mungkin.

Opss sebelum terlupa, kalau dah contact saya nanti, ni antara details yang saya perlukan untuk draft cheque uolls:-

1. Nama pengantin perempuan
2. Nilai wang hantaran
3. Tarikh nikah

Optional :
1. Nama pengantin lelaki
2. Tempat

Bagitahu nak jenis cheque apa (Maybank, CIMB atau Public Bank). Warna frame boleh request, tp kena check availability ye. Biasanya yang byk stok warna Gold dan Silver. Putih memang sangat terhad. Dan nak restock mmg makan masa sikit. So sy cadangkan gold dan silver untuk uolls okay :)






1 comment:

  1. salam sis. saya nak mintak softcopy untuk mock cheque ni boleh tak ?

    ReplyDelete