Sunday, August 7, 2011

Idea Pelamin.......

Salam.........

last entry saya ada buat review pasal pelamin2 yg sangat gojes yet stunning............
tp bila difikir2kan, rasanye lebih menjimatkan kalau DIY sendiri pelamin kan.............
bukan kes kedekut taik idung masin...........tp buat apa nak membazir utk benda yang hanya dipakai beberapa jam, tp pastu kena pulangkan balik..........ye x?????

lain la kalau kita bayar n barang tu jadi hakmilik kekal..............jadi bg saya, apa yg boleh dijimatkan baik kita berjimat.........at least duit yg ada boleh dibelanjakan untuk perkara lain yg lebih penting.........

since saya pun dah terjebak dalam aktiviti DIY ni........so berangan la nak DIY sendiri pelamin saya.............hehehe.............berangan la kan.........konon2nye sungguh kreatip...........takut hasilnye lingkup...........ekekeke..........

saya dah pun try wat pelan utk pelamin.............hasil peng'gugel'an (apakah???) saya terhadap gambar2 pelamin yg di DIY oleh rakan2 bloggers.........at least dapat jugak idea.........kalo dah siap nnt boleh la saya mengembangkan lobang idung ni tunjuk kat org2 kampung..........pastu sebulan xnak bukak2 pelamin tu.........haaaa sebulan????maunye bunting pelamin nnt...........hahahaha opssss.........agak over di situ...............haipp!!!!!!!!!!!!!!!

jom layan lagi gambar pelamin2 yg sgt saya suke...................














source : google images

cantik2 n gorjes2 kan............mampukah????saya hanya impikan yang sederhana sebab majlis saya nanti semuanya sederhana..................tp mampukah saya nak laksanakan impian utk DIY pelamin idaman???errmm............insyaallah...........semoga segalanya dipermudahkan...........amin..................


adioss....................

No comments:

Post a Comment