Sunday, August 21, 2011

Kraft Paper Bag........ Part 1

Salam semua........

hari ini dah 21 hari kita puasa kan.............rasa sekejap je masa berlalu.................insyaallah selasa depan seluruh umat islam akan merayakan aidilfitri.................mungkin ada B2B yang akan melangsungkan perkahwinan musim raya ni.................best la kan sbb sume saudara mara ramai yg blk kg............tp maybe lg nerves la agaknye kan.........hehehehe......sabar..............sabar............jgn nerves sgt.............takut menjejaskan pulak ibadah puasa yg hanya tggl lebih kurg 9 hari lagi................

orait........berbalik pada tajuk utama pada hari ini..........chewah mcm baca berita lak kan..............mcm yg penah saya bgtau, saya berhasrat nak pakai brown paper bag utk goodie bag sy nanti...........n dgn happynye saya dh dpt pun goodie bag tu...........adik tlg belikan kat mydin melaka............cadang nak beli 1000pcs...........tp yg tggl masa tu 900pcs saja.........so grab jgk la.......



Harganya kalo beli kat Mydin 100pcs = RM3.20.......sudah byk jimat di situ............tggl nak hias bg cantik.............contoh2 hiasan bleh tgk balik entry lama saya di sini......................... 


mcm penah nampak la gunting gigi2 tu...............hehehehe...........ingt x saya penah tunjuk masa baru beli gunting tu............haaa.............pasal nak DIY goodie bag ni la saya beli................brown paper bag yg saya beli ni mulut dia x sama panjang.....sebelah sisi tinggi n sebelah lg  rendah...........so mari kita menggunting..............hehehehe


sesi gunting menggunting ni agak payah jgk la..........sbb bila sampai kat bahagian berlipat, kertas tu jd tebal..........kena perah sekuat tenaga yg ada.............huhuhu poyo jek.......................ibu jari saya naik kebas.........sampai skrg masih rasa kebas lg..................tp untuk merealisasikan impian, saya sanggup buat apa saja....................chewah!!!!! (bkn apa.............kalo dok merengek kat incik tunang silap2 dia haipp saya.............so wat slamber bgtau dia dah ok...............padahal!!!!!)hahahahahaha 


taraaaaa..........................hasil selepas gunting..............nampak kemas.................gigi2nye pun dah cantik tersusun...............hehehehe...........pasni nak wat sticker nye plak...................tggu nnt saya share dlm entry lain plak ye........................nak pi masak utk berbuka jap.............

adiosss........................




No comments:

Post a Comment