Monday, December 19, 2011

11.12.11 - Kenangan Terindah....

Salam semua....
apa khabar rakan2 ku yang jauh di mata tp dekat di hati??hehe
hope semuanya sehat walafiat.....
cheh mcm nak karang surat tidak rasmi pulak....
saya pulak????
semakin happy....bahagia bersama insan tersayang....
incik tunang???
bukan.... la ni dah jadi incik asben....hehehehe

incik asben.....incik asben.....kena biasakan mulut nak sebut asben ni....
sebelum ni dok sebut tunang saya....tunang saya....
skrang ni kadang2 tersasul jugak sebut tunang....
maklumla belum biasa...hehehe

sebenarnya blur sket xtau nak wat ayat cemana...
byk gak saya nak cite....masih mencari2 ayat2 yang sesuai untuk post2 selepas wedding....
xpe2...akan saya coretkan slow2...
di blog ni je saya berani nak kongsi hal2 persiapan kawin saya...
moga2 ada yang dapat memberi inspirasi pada kawan2 yang nak naik pelamin jugak...
x seberapa....tp insyaallah sempurna...

ok...stop now...till then...

wasalam...

No comments:

Post a Comment