Tuesday, December 6, 2011

Countdown....4 Hari Mencari Cinta....

Salam semua....

4 hari lagi...
4 hari untuk bertukar title...
try to relax...walaupun mcm cuak jugak...
mungkin hari2 esok saya akan sibuk...
n x sempat nak sembang2 mcm selalu...
mungkin jugak masih ada masa terluang untuk bercerita...
walaupun cerita2 saya x menepati langsung selera masyarakat...
ohh tp saya pun tak bercadang untuk membina kerjaya sebagai penulis...hehehe

seorang pegawai saya hulurkan sekotak hadiah...
agak besar n berat jugak...
dari dia dan keluarga katanya....
n meminta maaf sbb x dpt datang hari perkahwinan saya nnt...
terima kasih saya ucapkan atas ingatan itu...
tlg doa2kan saya ya...



semalam sempat laminate kertas penunjuk arah....
nasib teringat...
kalo x sampai balik kg la x berlaminate kertas tu....




ok...sampai ketemu lagi yaaa....

salam....

No comments:

Post a Comment