Tuesday, December 6, 2011

DIY : Pelamin

Assalamualaikum & salam sejahtera....

arini mood ada baik sket...hehehe
body condition pulih sepenuhnya....
alhamdulillah...
risau betul saya...
bukan apa...saya ni mmg x bleh ada apa2 acara big day...mesti out of service...
pmr ke...spm ke...bertunang dulu pun mcm ni...mcm badi plak...
harap2 xde la yg berat2 sgt....

okeh...seperti yang ada di tajuk...
n seperti yang saya penah cite dulu...
hajat besar nak buat pelamin sendiri kan...
beli kain...beli pasu...jahit2 sana sini...
n ni la baru touch up sket2....




tapak pelamin ni pak itam tolong buatkan...
dah siap...maybe dah ada pun kat umah...tggu saya balik kg baru kita update ek...
n bunga2 ni digubah oleh mak n adik bongsu saya...
so baru siap dalam 50%...
dah siap nnt baru tgk hasilnye plak okey...

bye...
salam...


No comments:

Post a Comment