Tuesday, December 6, 2011

Baju Sanding

Salam semua....

Sabtu yang lepas gi butik tempat sewa baju sanding....
di'entertain' oleh pekerja butik andaman tu...
ain namanya...
sebelum ni masa 1st time gi butik tu ain ni xde...
lepas2 tu berurusan dgn dia melalui phone je...
dalam phone mmg ramah habis...
masa jumpa dia ari sabtu aritu, lg ramah orgnye...
kecik n comel je...

then terus wat fitting sume...
incik tunang pun fitting baju skali...
tp mcm biasa la...baju dia mmg muat2 kat badan...
xyah nak alter pun...
tang baju saya je la...
maklum la..saya pun 'comel' jugak...hehehe
banyak yang nak kena kecikkan...
so xleh la nak memilih sgt nak baju grand meletop-letop...
kena carik baju yang kecik2...
so senang n x yah nak alter byk2.....

yang ni baju untuk sanding kat umah saya...


yang ni plak baju bertandang ke umah incik tunang...


baju nikah, nanti saya review ye...
sbb gambarnye xde dalam simpanan...
insyaallah ada masa saya tunjuk ye...

till then...

wasalam...

No comments:

Post a Comment