Sunday, July 24, 2011

DIY : Bunga PahAR RoS dah Jadik..........

Salam sumer.............

Kali ni nak tunjuk plak hasil bunga ros saya yang konon2nye nak wat bunga pahar kan.........
alhamdulillah dah cantik sket.........hehehe.........pada pandangan mata saya yang tak kreatip ni la kan..............
setelah menggabungkan ilmu di sini dan di sini.............akhirnya siap jugak satu............
ha????satu jek???????cukup la kan dari takde..................

meh sini kasi tgk..........nak bg korg sumer meleleh air liur...............lalalalala

pandangan jarak jauh.....................jaga2............
air liur nak keluar dah tuh..........................

pandangan jarak dekat.........................dah2.....................
sila lap air liur masing2 ek...................harharharhar

haaaaa..................amacam???ada gaya2 pro tak???? hehehehe.............nak tau cemane saya buat????
bunga tu pintal2 la pakai crepe paper kan...........pastu bingung jgk mana nak cekau daun2 tu sumer kan..............saya pun masuk bilik selongkar almari then jumpa bunga telur lama2...............
dgn kepakaran yang semakin meningkat, saya cabut batang n daun bunga tu.........saya tepek kan ke bunga ros pepel saya............bijak tak??bijak tak?? hehehehehehe..................

dah2....cukup la setakat ni je saya berlagak................hehehehehe....

adioss..................

2 comments:

  1. cantik...cantik.......

    ReplyDelete
  2. maceh...maceh........
    ada gak yang tau menilai seni abstrak kan...............ekekekeke

    ReplyDelete