Sunday, July 24, 2011

Tentang Kawen : Warna Tema Kami............

Salam.......n selamat pagi sumer...........errmmmm........pagi korg dah bangun ye.......bagus2...........ada ciri2 isteri solehah ni.............harharharharammm!!!! harap2 saya n korg sumer dapat la kejar title tu kan.......

aaaaa..........kali ni nak story pasal warna tema untuk big day saya n incik tunang nnt...........so kami dah decide nak pilih kaler2 seperti yang berikut...........jeng jeng jeng..............hehehehehe

kaler yang bertuah adalah..................

NIKAH


Putih..........suci , murni , bersih................sepertimana cinta kami........chewaaahhh!!!!


FOR HER



Purple............so sweet..........auwwwww..............harharhar.......


FOR HIM


Turquoise..................so gorjes.................auwwwww lagi.............


ok cukup2...............nanti meronta2 plak saya tak sabar nak gi cari barang2 kawen......hahahaha..........entry ni sebenarnye utk pedoman kepada saya supaya stick je pada warna yg dah dipilih........sbb incik tunang kata saya ni rambang mata........ye la tgk sume pun cantik2 kan......mana la saya tak tamak........

harap2 dapat stick la pada tema.........jangan lari tema sudah..........kalo lari, incik tunang sila la haipp saya........saya relaaaaa...................auuuwwwwww!!!!!!!!!!!!huhuhuhuhu



2 comments:

  1. green light dh dapat......bleh haipp ni.....hehehehe...

    ReplyDelete
  2. tp jgn ganas2 tau incik.........
    haip sket2 dah la ye...........
    kalo ganas2 mak tak rela nyah!!!!!!!
    hahahahaha

    ReplyDelete