Wednesday, July 20, 2011

Jalan-Jalan Cari Makan ~20.07.2011

Salam semua ......lamanye x berblogging.......skarang ni agak sebuk sket n x sempat nak blogwalking or bloghopping........(sebuk apenye........cakap je la malasssss.......hahaha)...........ok stop!mmg agak malas sket la lately.......sebabnye??persiapan semua pegun.....so tahap kemalasannye jgn cakap la.............

tghari td jalan-jalan cari makan ngan bebudak opis.......celebrate team futsal yg menang piala pengarah last week.........team pompuan dapat juara tau........n team laki dpt tempat ke-4..........congrates!!!!!! mesti ada yg tanya apa penglibatan saya.......(cehh perasan la....mana de org nak tanya..........) sebenarnye saya bukan la penyumbang besar dalam kemenangan ini..........penyumbang kecik pun bukan.........pendek kata tak menyumbang hape pun la...........hahahaha...............saya cuma diajak untuk mengabihkan bogheh yo bak kato org nogoghi............so dengan jayanya saya telah menambahkan beberapa kilo lg daging bersalut lemak kat badan saya ni.................mahap ye incik tunang..........hehehehe

Ayam Panggang Pantai Dalam.............mavelesss!!!!!!!!!!!!

Yang depan ni control macho.........yang belakang tu control ape ek??hehehe...........

Abg Man otai merangkap pengerusi majlis.................hehehehehe........yang depan ni menjeling bagai............

Ayam golek yang jatuh tergolek-golek..............hahahahahaha

Sume hidangan langsai.................hehehehe

Tengok tu..........bukan main licin lg.............

p/s : bukan pinggan saya..............hahaha


Tgk tu 2 org ni makan.............bukan main happy lagi bila dah kenyang ye...............

No comments:

Post a Comment