Sunday, July 24, 2011

DIY : cREpe PaPeR roSeS

Salam.........
selamat petang semua..........
sejak berkecimpung dalam arena pertunangan ni kan, saya semakin meminati hasil kerja tangan dan mengagumi bakat2 yang ada sampai terhasilnya sebuah ciptaan yang indah.............
gulp............gulp..........ayat skema gile................ayaaarrrkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!

tapi seyes..........mmg minat giler la lately ni pasal kerja2 DIY ni kan.............tetibe rasa cam diri ni kreatip gile.............hhahahaha......incik tunang kalo baca ni mesti muntah ijau ni kan.........kan............pastu esok kat opis mesti kutuk saya....................hahahahahaha

ok2 back to the topic.............sblum ni saya hanya pandang sebelah mata je kalo nampak crepe paper ni kat kedai..............rupenye byk kegunaannye................(haa tu la ko........eksyen sangat............last2 cari aku jugak.............) agaknye itu yg crepe paper ni ckp kalo jmpe saya kan...............hahahaha

jom la tgk..........kalo nak tutorial utk buat bunga ni, sila klik pada gambar ye.................tq!!!!


creperoses


bunga ni cantik kan..........boleh la kalo nak buat centerpiece ke, bunga telur ke, bunga tangan ke, bunga pelamin ke..........errmmm............mcm2 la..........hehehe

p/s : berkira2 nak buat bunga pahar.........jadi ke tidak????!!!!



1 comment: