Sunday, July 24, 2011

DIY : cREpe PaPeR roSeS uNtuK pAHar

Salam semua.............

entry kali ni nak kasi tunjuk bunga ros crepe paper yang saya bikin..........
tapi macam poyo je la..........hahahahahaha
pintal sana..........pintal sini.............asyik nak tercabut je...............
ingat tak bunga ros yang saya tunjuk dalam entry ni.............
haaaaaaaaaaa.......tutorialnye ada dalam gambar tu.........klik je................

so setelah berhempas pulas (poyo jek...) akhirnya dapat jugak saya siapkan beberapa kuntum bunga ros ni..............hehehehe.......tgk ni jadik tak?????????


haaaaaaaaa............sila cakap jadik ok...................kalo tak saya haip2 korg sumer...............hahahahahaha

tapi kan..........cemana nak sambung2 jadik bunga pahar???? tu la..........berangan je lebih saya ni kan.....................hahahahahaha...............

adios.....................



No comments:

Post a Comment