Wednesday, November 30, 2011

Countdown....10 Hari Mencari Cinta....

Salam....

errrmmmmmmmmmmmmm.......
dup...dap...dup...dap......
apa yang berdupdap tu??
lepas taip ni tetibe je jantung saya berdegup laju....hadoyai....
kecut betul la...rasanya baru je saya buat entry countdown 15 hari...
ni dah tggl 10 hari je.....
cepat betul masa berlalu......
hadoiii.....

hari saya arini dipenuhi dengan pertanyaan....
"bila start cuti??"
"cuti lama ke??"
"cuti terus sampai ujung tahun ke??"
"ko ni dah sudah ke kendurinya??"
hadoii lagi....

10 hari......
pastu 9...pastu 8...
7, 6, 5, 4, 3, 2, 1..
hadoyai..

dah2...nape nak mengeluh ni??patutnye happy....
happy sebab nak sampai ari naik pelamin....
okeh2...happy...saya harus happy.....
happiadoi!!!!

ujung mggu lepas balik kg...
try2 wat hantaran...
gi nagoya beli kain langsir pelamin...
nnt saya tunjuk di entry yg lain ye....
ni kasi tunjuk sket2 dulu...hehehe

Bunga pahar

Close up sket..

Bunga dulang hantaran

Bunga pahar crepe paper tu dah ditambah perada warna silver...
so nampak kilat2 kelopak bunganya....
adik yang tlg tambahkan...
sebab bunganya besar, so 1 pahar boleh letak 40 batang je...
itu yang lajak sampai 2 pahar lebih....hehehe

bunga dulang tu untuk hantaran incik tunang...
saya punya tema ungu...
mak ucu baik hati nak tlg gubahkan...
takut x terkejar plak saya...ye la semuanya nak wat sendiri kan...
nanti org kata pengantin gila kuasa plak....hehehehe

ok...cukup sampai sini dulu ye....
ada masa kita dup dap dup dap lagi.....hehehehe

wasalam....



No comments:

Post a Comment