Wednesday, November 16, 2011

Kad Kahwin

Salam semua....

Minggu ni rasa cam happy sangat....
sbb apa??
yeay!!kad kahwin saya dah siap........
dan sangat2 la menepati citarasa ala kampung saya ni.........hehehe

kad dah dpt last week....lebih awal dari yg dijanjikan....
walaupun byk cerita sedih berkenaan kad kahwin ni....tp happy sbb puas ati dgn design nye.....

saya tempah 1000 keping.....
700 untuk pihak saya n 300 untuk pihak incik tunang.....
free envelope n bunting......cuma bunting x amik lg sbb masa g amik kad tu bunting belom ready.......




Cuma satu je yang saya rasa mcm nak tukar.....
tang 'PERUTUSAN RAJA SEHARI' tu.......
nape x letak 'PERUTUSAN RAJA DUA HARI' ke.....'PERUTUSAN RAJA SEMINGGU' ke....'PERUTUSAN RAJA SEBULAN' ke....isy3....musykil la.....hahahaha
banyak la ko qaseh!!!nak kena hempok ngan incik tunang????hahahahaha

hadoyai.....

kad untuk kawan2 opis separuh dah edar....tggl kawan2 skolah, maybe jemput pakai facebook...
n yang lain2 dah hantar balik kg ujung minggu lepas...untuk parents edarkan untuk sedara mara n jiran2...

sape2 yang kenal ngan saya, saya nak jemput anda semua dtg majlis saya nnt ye....(mcm la ada org kenal ko qaseh..haha)

ok....chow dulu ye!!!!

salam.....


No comments:

Post a Comment