Wednesday, November 23, 2011

DIY : Bunga Pahar Crepe Paper

Salam semua....

arini nak cite plak pasal bunga pahar....
ingat x entry ni........
pasal bunga pahar rose.....
sbnarnye yg tu main2 je....
yang bunga carnation ni baru bunga pahar yang betul....untuk majlis saya nanti.....
sebenarnya dah lama siap bunga pahar ni.....
n bunga pahar crepe paper ni la hasil pertama DIY saya....
sume dah hantar balik kampung, tu yang lupa nak review....

alang2 dah teringat ni, baik saya tepek je kat sini....
saya tau x ramai pun yang baca blog saya ni....
tujuan tepek menepek (apakah???) ni pun untuk kenang-kenangan...
kot2 la blog ni wujud lagi sampai 10 tahon akan datang, bleh gak gelak ramai2 anak beranak sambil makan kopok lekor kan...hehehehe

dah2...cukup2 la merepek tu qaseh....
ok...bunga ni saya buat 100 batang....







simple je....
hasil tangan pengantin yang tak seberapa ni....
harap ada yang sudi menerimanya.....chewah!!!!!



1 comment: