Wednesday, November 23, 2011

Countdown....17 Hari Mencari Cinta....

Salam u olls....

ada baik ka??
hope semuanya sehat walafiat di samping insan2 tersayang.....
apa cer ek hari ni??
saya???errmm....cer biasa je...
masih meneruskan kehidupan mcm biasa....

lagi 17 hari....
cuak??gementar??setakat hari ni rasa biasa2 je....
sekarang waktunya nak fikir pasal nak wat pelamin...
nak beli kain, kerusi, panel, bunga, kipas....
mcamana ye nak DIY pelamin ni....
jadi ke tidak....saya masih berkira2 juga....
ke nak sewa je???
ish2....silalah tetapkan pendirianmu qaseh.....

ok...lupakan sekejap pasal pelamin ni....
ni nak share plak pasal baju pengantin ungu kepunyaan abang n kakak ipar saya....
baju songket bunga tabur pesak tradisional terengganu....
since abang saya dah bg green light untuk up sket baju2 diorg ni....
cantik betul warnanya, jenis kain x panas....
kat pergelangan tangan n kaki baju ada diamonds are forever....

jom tgk dalam gambar dulu.....






gambar2 ni diambil masa hari persandingan diorg pada november 2009....
ada yg dah meleleh air liur ke?? sila lap dulu ye....
ni baru sket je yang saya tunjuk...
esok2 saya tunjuk gambar keseluruhan baju tu ye....
kot2 la ada yang nak sewa....

ok u ollsss....

salam......

No comments:

Post a Comment