Monday, November 21, 2011

Countdown....19 Hari Mencari Cinta....



Salam semua....

ada sehat ka??
saya alhamdulillah sehat sejahtera....
setakat ni ok....jangan plak nanti ada penyakit monday blues....
jawapnye satu keje pun x jalan....hehehe

aktiviti sabtu dan ahad saya mmg terisi....
sabtu....gi amik bunting pelamin yang tertangguh masa gi amik kad aritu....
lupa plak nak snap gambar....(ada lagi ke guna perkataan snap tu...ke saya sorg je yang guna....hahaha)
oh ya....(ceh poyo jek...) kad dan bunting saya tempah di my one card jln brunei.....kedai ni saya bleh recommend la...servis ok...PR ok....harga kad pun berpatutan....dia akan cuba selagi terdaya untuk memenuhi selera dan budget kita.....kalau dah tak terdaya tu, tak dapek la den nak nolongnye...hehehe

pas amik bunting, terus gi the mines....
incik tunang belikan cincin....
gi kat tomei....siap bleh redeem open ticket wayang tau....haha
tp dapat satu je la pun....
so kalo nak gi tgk, kena la tunggu lepas kawin....
dapat la gi tgk sama2 ngan incik asben tunang...hehehe

ari ahad a.k.a semalam....
gi nilai 3 ngan parents-in-law....MIL carik bunga telor n goodie bag....
sempat lagi la sambar set cadar pengantin...untuk umah incik tunang nanti....
cantik cadarnye...warna biru lembut...
MIL suh saya pilih....segan betul....
saya ikut je.....apa2 yang cantik pada pandangan diorg, cantik la jgk pada saya....senang ba itu....

warnanye lebih kurang mcm ni la........
tp buka cadar yang ni ye adik2....
sumber : incik gugel


saya plak sambar ni....

.
.
.
.
.
.
.
.

nak wat apa lagi banyak2 tu????
hahaha....tu untuk sudahkan kraft paper bag saya tu la....
aritu tertangguh sebab reben habis....
ni nak sambung balik....sebelom penyakit M datang.....
dah la kaler dah bertukar.....hadoyai.........

ok.....19 hari....
esok countdown lagi.........

adiosss...........



No comments:

Post a Comment